Praca
SEKRETARKA MEDYCZNA
Szpital Powiatowy w Kartuzach poszukuje kandydata / kandydatki na stanowisko: SEKRETARKA MEDYCZNA
Główne obowiązki:
- Weryfikowanie kompletności dokumentacji medycznej;
- Archiwizowanie dokumentacji medycznej;
- Sporządzanie i prowadzenie korespondencji;
- Obsługa informatycznych systemów medycznych;
- Prace administracyjno-biurowe na rzecz oddziału szpitalnego;
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie wyższe;
- Doświadczenie w pracy z dokumentacją finansowo-księgową;
- Kultura osobista i umiejętności komunikacyjne;
- Zaangażowanie, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole;
- Bardzo dobra obsługa komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych;
Oferujemy:
- Stabilne i pewne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
- Pracę w przyjaznym zespole.
Wymagane dokumenty:
1) CV wraz z informacjami, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwiska, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w cv lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
Do pobrania
- Pełna treść ogłoszenia [DOCX - 28,64 KB]
Informację udostępniono: 06.03.2023 13:20, Paweł Głowienka
Ostatnia aktualizacja: 06.03.2023 13:21, Paweł Głowienka
Ostatnia aktualizacja: 06.03.2023 13:21, Paweł Głowienka