Praca

Inspektor ds. zamówień publicznych

Powiatowe Centrum Zdrowia  Sp. z o.o. w Kartuzach poszukuje kandydata/ki na stanowisko: Inspektor ds. zamówień publicznych

Główne obowiązki:

  • kompleksowa obsługa postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,
  • publikacja ogłoszeń,
  • realizacja czynności administracyjnych,
  • przygotowywanie informacji publicznej,
  • współdziałanie z innymi jednostkami w zakresie przygotowywania i przeprowadzania zamówień.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość przepisów ustawy PZP i przepisów wykonawczych,
  • doświadczenie w obsłudze zamówień publicznych po stronie zamawiającego,
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS OFFICE,
  • komunikatywność, elastyczność, samodzielność, wysoka kultura osobista,
  • rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Oferujemy:

  • stabilne i pewne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w wymiarze  pełnego  etat,
  • możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania własnej kariery,
  • pracę w przyjaznym zespole.

Wymagane dokumenty:

1) CV wraz z informacjami, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz.U.2022 poz.1510 z dnia 2022.07.19), tj. imię (imiona) i nazwiska, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

2) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO

 

Do pobrania

powrót...

Informację udostępniono: 31.03.2023 09:12, Paweł Głowienka
Ostatnia aktualizacja: 31.03.2023 09:12, Paweł Głowienka
 
Liczba wyświetleń strony:
Informacja o cookie      2014 © BIP PCZ Kartuzy